Zato što je ušteda i do 90% u Romingu u poređenju sa lokalnim operaterima.

Na stranici Uporedni cenovnik možete uporediti naše cene sa cenama lokalnih operatera.

U zavisnosti od potreba korisnika, Skytel u ponudi ima više vrsta kartica.

Za korisnike kojima je potrebna kartica za korišćenje svih usluga (Pozivi, SMS, Internet), Skytel u ponudi ima SkyTelSIM, TravelSIM i EuroSIM kartice. Kartice se međusobno razlikuju po pokrivenosti, tarifama i veličini paketa, ove informacije možete pronaći na stranici Tarife.

TravelChat je SIM kartica koja vam nudi uslugu neograničenog četovanja u romingu, godinu dana! Možete četovati preko Viber, WhatsApp i Facebook Messenger aplikacije! Saznajte više. 

M2M je SIM kartica namenjena provajderima usluge praćenja vozila. M2M (Machine-2-Machine) kartica omogućava praćenje vozila u preko 60 zemalja po izuzetno niskim cenama! Saznajte više.

Potrebno je da budete registrovan član Skytel sajta. Uputstvo za registraciju dostupno je ovde.

Jednom kada se registrujete na naš sajt, u okviru menija "Ponuda" možete pristupiti stranici "SIM kartice", gde možete izabrati odgovarajuću Skytel karticu, dodati je u korpu i izvršiti plaćanje. Jednostavno!

Nakon porudžbine Skytel kartice i evidencije vaše uplate, kartica će biti poslata na adresu za dostavu koju ste naveli prilikom registracije.

NE. Ukoliko se poručilac kartice nalazi u Srbiji, dostava Skytel kartice je besplatna. Isporuku Skytel kartice vrši kurirska služba Post Express.

Skytel kartica može biti dopunjena na dva načina:

- Ukoliko ste registrovani na našem sajtu, potrebno je da uneste broj kartice i iznos dopune na stranici SIM kartice. Nakon dodavanja dopune u korpu i plaćanja, dopuna će se automatski izvršiti po prijemu vaše uplate.
- Preko stranice Moj SIM kao i na stranici SIM kartice, dopuna se izvršava automatski po prijemu vaše uplate.
Kredit na Skytel karticama nema "rok trajanja", ukoliko je kartica aktivna najmanje jedanput u 6 meseci. Da bi se Skytel kartica pokazala kao aktivna, dovoljno je da se poveže "nakači" na bilo koju mrežu.

Postoji više načina za proveru kredita na vašoj Skytel kartici.

- Najlakši način je pozivanjem broja 099 (ili *146*099#). Preostali kredit će se prikazati na ekranu.
- Kredit se može proveriti i iz Skytel menija na telefonu pod opcijom Check Balance.
- Preostali kredit može se proveriti i pod opcijom Moj SIM na našem sajtu.

DA. Pozivi se mogu primati u više od 160 zemalja i kada nema kredita na Skytel kartici.

Pregled zemalja sa besplatnim dolaznim pozivom možete pronaći na stranici Tarife.

Pozivanjem broja 00381114419999

Prva tri minuta poziva sa Skytel broja na broj Skytel korisničke podrške su besplatna. Regularna cena poziva se naplaćuje od četvrtog minuta razgovora.

Skytel kartice su pripejd kartice, što znači da trošite onoliko kredita koliko imate na računu, bez skrivenih troškova i ogromnih računa, jednostavno i lako.

Kartica je dizajnirana da radi na svim tipovima mobilnih telefona, veoma mali broj starijih modela telefona neće raditi sa Skytel karticom.
Bitno je da Skytel karticu stavite u “otključan telefon", odnosno telefonima koji nije zaključan na neku od mreža.
Skytel kartica je Multi-SIM kartica, što znači da je "isečena" na Normal, Micro i Nano veličinu, tako da odgovara svim tipovima mobilnih telefona.

2G obuhvata tehnologije koje omogućavaju glasovne pozive, razmenu SMS i MMS poruka i prenos podataka kroz mobilnu mrežu. 2G tehnologije su GSM, GPRS i EDGE.

3G obuhvata tehnologije koje omogućavaju iskustvo superbrzog interneta kroz mobilnu mrežu. 3G tehnologije su UMTS, HSPA+ i HSPA duall cell.

4G je skraćenica za četvrtu generaciju tehnologija koja pruža najbolje iskustvo korišćenja mobilnog interneta. Definitivno se oseća razlika prilikom surfovanja internetom, gledanja video sadržaja, preuzimanja aplikacije ili igranja igrice koristeći 4G na mobilnom uređaju.

Na brzinu prenosa podataka (upload, download) utiču:

- Jačina signala na određenoj lokaciji
- Broj korisnika u određenoj zoni koji dele zajedničke mrežne resurse
- Vrsta aplikacije koju koristite
- Performanse uređaja
- Zagušenje na internetu

SMS (Short Message Service) Vam omogućava da na drugi mobilni telefon šaljete kratke tekstualne poruke.
Jedna SMS poruka može imati najviše 160 karaktera. Ako napišete poruku dužu od 160 karaktera, ona će biti poslata kao dve ili više poruka, zavisno od broja otkucanih karaktera. Prilikom pisanja poruke na ekranu telefona biće Vam prikazan broj karaktera koje ste već otkucali.

Oprez: obratite pažnju da pojedina slova u srpskom jeziku (č, ć, š, đ, ž), kao i na određena slova u nemačkom ili nekom drugom inostranom analfabetu jer mogu da zauzmu i više od jednog karaktera (kod nekih modela telefona od 6 do 90 karaktera). To znači da Vam poruka, koja sadrži ove znake, može biti tarifirana kao više poruka, iako realno ima manje od 160 karaktera. Ovo rešenje se, inače, primenjuje u mrežama svih operatera i definisano je GSM standardom.

Ukoliko je Skytel kartica ukradena ili se jednostavno zagubila, preporučljivo je blokirati karticu i onemogućiti njeno korišćenje. Iznos kredita na kartici do tog trenutka ostaće sačuvan i korisnik će biti u mogućnosti da sačuvani iznos prebaci na novu karticu.
Ukoliko u međuvremenu korisnik pronađe karticu pre zamene sa drugom, dovoljno je da samo pozove naš korisnički servis, tako da možemo deblokirati karticu i učiniti je dostupnom za korišćenje.

EU Tarifni dodatak traje godinu dana i cena aktivacije je 1€.
Tarifni dodatak omogućava korišćenje interneta na prostoru Evropske unije po ceni od 0.015€/MB u poređenju sa dosadašnjih 0.19€/MB
Za detaljno uputstvo aktivacije pogledajte video.

Jedna poruka je limitirana na 160 karaktera. Poruke koje sadrže više od 160 karaktera se naplaćuju kao dve (ili više, u zavisnosti od broja karaktera u poruci), iako će do primaoca stići kao jedna, integralna poruka.

Primer: Ako poruka sadrži 190 karaktera njeno slanje će biti tarifirano kao dve poruke a ako poruka sadrži 350 karaktera njeno slanje će biti tarifirano kao tri poruke itd.

Pažnja: Slova č, ć, š, đ, ž i smajli (emoji) u porukama mogu biti tretirani kao simboli od 6 do 90 karaktera, u zavisnosti od modela telefona.

Savet: Ne koristiti smajlije u SMS porukama a slova č, ć, š, đ, ž zameniti sa c, s, dj i z.

Od pošiljaoca do primaoca poruka putuje u više koraka: Pošiljalac -> Skytel Servisni centar -> Servisni centar primaoca -> Primalac.

Prilikom naplaćivanja tarifira se slanje poruke a ne njeno dospeće na broj primaoca. To znači da će poruka biti naplaćena čim se pošalje a ne nakon što stigne na broj primaoca.

Primer: poslata je poruka na broj koji je nedostupan. U narednih 24 sata SMS servisni centar će pokušavati da dostavi poruku. Ako nakon 24 časa broj ne postane dostupan, prijem poruke neće uspeti ali će poruka biti naplaćena jer se tarifira njeno slanje a ne prijem.

Za razliku od klasičnog tarifiranja poziva, gde se tarifa poziva određuje na osnovu zemlje koja se poziva, kod Skytel kartice tarifa poziva se određuje na osnovu zemlje u kojoj se korisnik nalazi.

Napomena: Postoji određeni broj zemalja gde se prilikom pozivanja na postojeću cenu dodaje određeni iznos za svaki minut poziva.

Pozivi između dve Skytel kartice se tarifiraju po ceni od 0.19€ po minutu, ukoliko se poziv obavlja iz jedne od zemalja sa besplatnim dolaznim pozivom.

Ukoliko se korisnik nalazi u nekoj od zemalja sa besplatnim dolaznim pozivima, pozivi ka drugim Skytel karticama tarifiraju se po ceni od samo 0.19€ po minutu.

Skytel je napredni callback servis koji omogućava uštedu i do 90% na pozivima dok ste u romingu.

Pozivi se obavljaju kao i obično unošenjenjem broja sa prefiksom + ili 00. Skytel prihvata poziv i povezuje ga sa biranim brojem kroz povratni poziv. Ovo osigurava da poziv putuje isključivo preko naših partnerskih mreža pri čemu se garantuje visok kvalitet zvuka bez obzira gde se nalazite. Callback ne važi za EuroSIM kartice.

Stvari koje možemo da uradimo kako bismo smanjili (ograničili) potrošnju interneta (mobile data).
Možemo u podešavanjima da ograničimo mesečnu data potrošnju. Vlasnici Android telefona to mogu da urade tako što uđu u Settings (Podešavanja), kliknu na Data Usage>>Billing Cycle>>Data limit and billing cycle.
Možemo da zabranimo aplikacijama da troše datu u pozadini, dok ih ne koristimo. Za to postoji i opcija iz menija Settings>>Data Usage. Tu ćemo videti jasnu statistiku koja pokazuje koliko MB je potrošila koja aplikacija, a kada kliknemo na željenu aplikaciju, možemo da joj zabranimo da "iz prikrajka" troši naš dragoceni net.
OS korisnici iz menija Settings>>Cellular mogu da zabrane pojedinačnim aplikacijama da troše datu. 

Šta još možemo da uradimo da uštedimo datu? Pojedine aplikacije imaju opciju za kompresovanje koja nam može biti korisna. Primera radi, u Chrome pregledaču možemo da uključimo Data Saver i da tako uštedimo još koji MB.

Osim svih ovih opcija, uvek bi trebalo voditi računa o aplikacijama za koje znamo da troše mnogo date, zatim isključiti sinhronizaciju, treba da omogućimo ažuriranje aplikacija samo preko Wi-Fi mreže, ali se i truditi da na minimum svedemo korišćenje striming servisa kada nismo povezani na Wi-Fi, kao i da, na primer, smanjimo kvalitet YouTube snimka koji gledamo.

Potrebno je broj uneti i sačuvati u internacionalnom formatu, sa prefiksom '+' ili '00'. Jedino tako unet i sačuvan broj u kontakt listu, moguće je pozivati bez ikakvih promena i dodavanja.

Primer broja za unos i čuvanje u imeniku: +37282667700 ili 0037282667700

Prosledite svoje pozive besplatno!

Tokom putovanja, dolazni pozivi se mogu preusmeriti sa Skytel broja na bilo koji međunarodni broj! Preusmeravanje poziva u zemljama gde je besplatan dolazni se ne naplaćuju.

Prosleđivanje sa Skytel kartice je jednostavno:
Za aktivaciju: Birajte *146*081*00 - pozivni broj - broj telefona - #   npr: *146*081*0037282667700#
Sada telefon može da se isključi, svi dolazni pozivi su preusmereni na konfigurisani broj.
Za deaktivaciju: Birajte *146*080#

Prosleđivanje Skytel poziva se može konfigurisati i na sajtu putem opcije Moj SIM.

Poziv na čekanju može se omogućiti ili onemogućiti u meniju telefona.
Kada je aktiviran poziv na čekanju, aktivni poziv može biti stavljen na čekanje dok drugi dolazni poziv može biti prihvaćen. Po završetku razgovora korisnik može da se vrati na prvi poziv.
Takođe, moguće je postaviti aktivan poziv na čekanje i obaviti odlazni poziv na drugi broj, nakon koga se možete vratiti na prvi poziv. Imajte na umu da će ova funkcija biti naplaćena za oba poziva, i za aktivan i za poziv na čekanju.

Skytel pruža uslugu govorne pošte koja upravlja dolaznim pozivima kada je broj nedostupan ili zauzet.

Aktivacija govorne pošte: Potrebno je uneti 091 (ili *146*091#) i pritisnuti taster za pozivanje. Na ekranu će se pojaviti poruka “Voicemail activated”, u slučaju da korisnik nije u mogućnosti da odgovori na poziv, dolazni poziv će biti preusmereni u govornu poštu.

Deaktivacija govorne pošte: Potrebno je uneti 090 (ili *146*090#) i pritisnuti taster za pozivanje. Na ekranu će se pojaviti “Voicemail deactivated”.

Preslušavanje poruka sa govorne pošte: Potrebno je uneti 095 (ili *146*095#) i pritisnuti taster za pozivanje. Na ekranu će se pojaviti poruka “Wait for call” i za par sekundi telefon će zazvoniti, prihvatanjem poziva korisnik može da čuje koliko poruka ima u govornoj pošti. Pritiskom na taster 1, korisnik može da presluša poruke.

Postoje tri načina za slanje SMS-a.

1. Besplatan online SMS
SMS poruka se može poslati Skytel korisnicima potpuno besplatno. I to je besplatno i za korisnika koji šalje i za korisnika koji prima poruku.
Sve što je potrebno da korisnik uradi jeste da se registruje na Skytel sajtu gde može slati neograničen broj SMS poruka bilo kojoj Skytel kartici.

2. Slanje klasičnog SMS sa Skytel kartice
Poruke se mogu slati direktno sa telefona kao i obično. Tekstualna poruka unutar Evropske unije košta 0.06€/SMS i oko 0.35€/SMS za ostale države. Dolazne poruke su u svim zemljama besplatne. 

3. Slanje SMS-a iz Skytel menija
SMS poruke se mogu slati i iz Skytel menija. Cena slanja SMS-a iz Skytel menija iznosi 0.11€/SMS bez obzira iz ili u koju zemlju se šalje poruka.

Opciju za uključivanje/isključivanje interneta korisnik može pronaći u podešavanjima svog telefona.
U zavisnosti od modela telefona i operativnog sistema, do podešavanja se može doći na sledeći način: 
 

Operativni sistem    Na koji način možete da uključite/isključite prenos podataka
Android 2.3.6 Menu - Settings - Wireless & Networks - Mobile Networks - Data Enabled/Data Disabled
Android 4.0.4, 4.1.1, 4.1.2       Menu - Settings - Data Usage - Mobile Data - ON/OFF
Windows 8 Scroll right - Settings - Mobile Network - Data Connection - ON/OFF
iOS Setting - Cellular - Cellular Data - ON/OFF

Prilikom korišćenja Skytel SIM kartice po prvi put, automatski se dobija podešavanje podataka.
Pažnja, neki mobilni uređaji ne prihvataju automatsko podešavanje, u tom slučaju potrebno je ručno podesiti mobilni uređaj i promeniti sledeća podešavanja:

Access Point Name (APN): send.ee
User name: unesite vaš Skytel SIM broj, npr: 3721234567
Password: ostaviti prazno polje.

Skytel je omogućio obavljanje poziva putem Skype i Viber aplikacije, a sve u cilju pružanja usluge besplatnih poziva ka Skytel brojevima.

Za aktivaciju ove usluge na Skytel kartici, potrebno je ukucati *146*711#

Deaktivacija usluge izvršava se unosom *146*710#

Za proveru statusa usluge potrebno je ukucati *146*712#

Da biste počeli sa korišćenjem TravelChat kartice, nakon što ubacite karticu u telefon potrebno je da uključite internet na vašem telefonu (Mobile Data) i internet u romingu (Data Roaming).

TraveChat kartica je aktivna od dana kupovine kartice i usluga je aktivna godinu dana.
Nakon isteka godinu dana, produžetak usluge za još jednu godinu iznosi 10€

Dan aktivacije i broj preostalih dana trajanja usluge možete proveriti klikom na Moj Sim -> Tarifni paketi -> Stanje aktivnih paketa.

Nudimo vam opciju prelaska u TravelChat+ režim rada.
U TravelChat+ režimu možete da koristite internet za ostale potrebe (slanje slika, slanje video zapisa ili surfovanje), nezavisno od TravelChat režima.

Za prelazak u TravelChat+ režim rada ukucajte: *146*943#
Za povratak u TravelChat režim rada ukucajte: *146*941#

Na raspolaganju imate i TravelChat+ paket, detaljnije na stranici Tarife

Pogledajte cenovnik ostalih usluga.
Vašu TravelChat karticu možete dopuniti ovde.

Možete obaviti poziv ukoliko na vašem broju imate dovoljno kredita.
Pozivi se obavljaju kao i obično unošenjenjem broja sa prefiksom + ili 00.
TravelChat prihvata poziv i povezuje ga sa biranim brojem kroz povratni poziv. 
Ovo osigurava da poziv putuje isključivo preko naših partnerskih mreža pri čemu se garantuje visok kvalitet zvuka bez obzira gde se nalazite.

Pogledajte cenovnik ostalih usluga.
Vašu TravelChat karticu možete dopuniti ovde.

SMS možete poslati na dva načina:

1. Klasičnim putem - U tom slučaju potrebno je da imate kredita na kartici, cena SMS-a se tarifira po važećem cenovniku koji možete pronaći na stranici Tarife.

2. Besplatan online SMS - Na stranici Moj Sim možete pronaći tab Besplatan SMS iz kojeg možete slati neograničen broj besplatnih SMS poruka ka Skytel broju.

Pogledajte cenovnik ostalih usluga.
Vašu TravelChat karticu možete dopuniti ovde.

Albanija, Andora, Austrija, Australija, Azerbejdžan, Belorusija, Belgija, Brazil, Bugarska, Kanada, Čile, Kina, Kolumbija, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, El Salvador, Egipat, Ekvador, Estonija, Farska ostrva, Finska, Francuska, Francuska Gvineja, Gana, Nemačka, Gibraltar, Grčka, Gvadalupe, Gvatemala, Honduras, Hong Kong, Mađarska, Island, Indija, Indonezija, Irska, Izrael, Italija, Japan, Kenija, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Makao, Malezjia, Malta, Martinik, Meksiko, Monako, Crna Gora, Holandija, Novi Zeland, Nikaragva, Norveška, Panama, Peru, Filipini, Poljska, Portugal, Portoriko, Rumunija, Rusija, San Marino, Saudijska Arabija, Srbija, Singapur, Slovačka, Slovenija, Južna Afrika, Južna Koreja, Španija, Šri Lanka, Švedska, Švajcarska, Tajvan, Tajland, Turska, Ukrajina, Ujedinjeni Arapski Emirati, Ujedinjeno Kraljevstvo, Sjedinjene Američke Države, Američka Devičanska ostrva, Vatikan.

TravelChat vam pruža jedinstvenu uslugu neograničenog četovanja u zemlji i inostranstvu, godinu dana, preko vaših omiljenih društvenih mreža.
Korisnicima su dostupne 3 najpopularnije aplikacije: Whatsapp, Viber i Facebook Messenger.

Ako želite da produžite uslugu četovanja nakon isteka godinu dana, sve što je potrebno da uradite jeste da uplatite kredit u iznosu od 10€ za reaktivaciju usluge koja će takođe trajati godinu dana. 
Prilikom dopune kredita za produženje usluge, neophodno je da nas obavestite na šta se taj kredit odnosi. To možete navesti prilikom porudžbine u polju za komentar ili da nas kontaktirate pozivom na 011/441-9000

Vašu TravelChat karticu možete dopuniti ovde.

TravelChat je multi-SIM kartica, tako da je već isečena na Normal, Micro i Nano veličinu.

Telefon mora biti otključan da bi TravelChat kartica mogla da funkcioniše (ovo važi za svaku Skytel karticu)
Napomena: Ukoliko vaš telefon ima 2 slota (mesta) za SIM karticu, naša preporuka je da TravelChat karticu stavite na prvom mesto (slot).

1. Proverite da li ste podesili APN (uputstvo za promenu nalazi se u okviru 1.pitanja).
2. Ukoliko telefon ima dva slota (mesta) za SIM karticu, naš savet je da TravelChat karticu postavite na prvo mesto (slot).
3. Probajte da restartujete vaš mobilni uređaj.
4. Kontaktirajte Skytel korisnički servis na: 011/441-9000 ili putem e-mail adrese: support@skytel.rs

TravelChat snosi troškove dostave u okvirima Republike Srbije. Nakon što evidentiramo vašu uplatu, rok dostave je u vremenskom periodu od jednog do dva radna dana. Dostavlja se Post-Express kurirskom službom koja garantuje za sigurnost dostave.

Ukoliko niste iz Srbije, kontaktirajte nas kako bismo pronašli najbolje moguće rešenje za dostavu vaše kartice.
Kontakt: 011/441-9000 ili putem e-mail adrese: support@skytel.rs

Napomena: Korisnik je u obavezi da unese tačne i potpune lične podatke koji su neophodni za izvršenje dostave SIM kartice i kontakta od strane TravelChat-a.

M2M ili Machine-To-Machine tehnologija je jedna od najbrže rastućih tehnologija današnjice.
M2M predstavlja bežični prenos, analizu i procesiranje podataka između različitih uređaja preko komunikacionih mreža
Pronađite dostupnost M2M paketa i veličine paketa na stranici Tarife

M2M se može koristi u razne svrhe a prvenstveno je namenjen: kurirskim, transportnim kao i turističkim agencijama koje imaju potrebu da prate svoja vozila, kao i bilo kom tipu servisa koji zahteva nadgledanje i izveštavanje u realnom vremenu.

1. Stalna veza sa uređajima i na udaljenim lokacijama
Budite u vezi sa svim vašim uređajima na udaljenim lokacijama u svakom trenutku. Bez obzira da li je vreme godišnjih odmora, vikend, dan ili noć – možete pristupiti svojim uređajima kad god poželite.

2. Nadzor udaljenih uređaja u realnom vremenu i identifikovanje kritičnih događaja
Praćenje trenutnih statusa uređaja i njihovog okruženja nikada nije bilo lakše. Ovo je veoma korisno u slučaju automatskog praćenja statusa uređaja i važnih događaja uređaja, izveštavanja i trenutnog alarmiranja u slučaju kritičnih događaja, vanrednih situacija i slično. Takođe, jedna od glavnih prednosti M2M tehnologija je mogućnost da korisnik definiše kriterijume za podešavanje uređaja i daljinsko upravljanje.

 

Uz M2M pakete možete pratiti vaš uređaj u oko 80 zemalja po početnoj ceni paketa od 1.49 € mesečno.

Dostupne zemlje su: Alžir, Albanija, Andora, Angola, Anguila, Antigua i Barbuda, Argentina, Australija, Austrija, Avganistan, Azerbejdžan, Bahami, Bangladeš, Barbados, Belgija, Belize, Belorusija, Benin, Bosna i Hercegovina, Brazil, Bugarska, Čad, Češka Republika, Čile, Crna Gora, Danska, Demokratska Republika Kongo, Devičanska Ostrva (US), Devičanska Ostrva (UK), Dominika, Dominikanska Republika, Egipat, Ekvador, Ekvatorijalna Gvineja, Estonija, Etiopija, Farska Ostrva, Fidži, Filipini, Finska, Francuska, Francuska Polinezija, Gambija, Gana, Gibraltar (UK), Grčka, Grenada, Grenland, Gruzija, Gvajana, Gvatemala, Haiti, Holandija, Honduras, Hong Kong (Kina), Hrvatska, Indija, Indonezija, Irak, Iran, Irska, Island, Italija, Izrael, Jamajka, Japan, Jemen, Jermenija, Južna Koreja, Južno Afrička Republika, Kajmanska Ostrva (UK), Kambodža, Kanada, Katar, Kazahstan, Kenija, Kina, Kipar, Kirgistan, Kolumbija, Kostarika, Latvija, Liberija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Mađarska, Makao, Makedonija, Maldivi, Malezija, Malta, Maroko, Mauricijus, Meksiko, Mjanmar, Moldavija, Monako, Monserat, Mozambik, Nemačka, Nepal, Nigerija, Nikaragva, Norveška, Novi Zeland, Oman, Pakistan, Palestina, Panama, Papua Nova Gvineja, Peru, Poljska, Portoriko, Portugalija, Ruanda, Rumunija, Rusija, Salvador, Samoa, San Marino, Sao Tome, Saudijska Arabija, Sejšeli, Senegal, Singapur, Sjedinjene Američke Države, Slovačka, Slovenija, Španija, Srbija, Srbija - Kosovo, Šri Lanka, Sudan, Surinam, Sv. Kits i Nevis, Sv. Vinsent i Grenadi, Švajcarska, Švedska, Sveta Lucija, Tadžikistan, Tajland, Tajvan, Tanzanija, Tonga, Trinidad i Tobago, Tunis, Turks i Kaikos Ostrva, Turska, Uganda, Ujedinjeni Arapski Emirati, Ujedinjeno Kraljevstvo (UK), Ukrajina, Uzbekistan, Vanuatu, Vatikan, Vijetnam, Zambia, Zelenortska Ostrva​.

Na raspolaganju su paketi koji se međusobno razlikuju po veličini i ceni. Vremensko trajanje svih paketa je 30 dana.
Na stranici Moj Sim možete podesiti automatsku dopunu kartice, kako bi ona uvek bila aktivna i spremna za korišćenje.

Dostupni paketi su:
 Paket Vreme trajanja u danima Veličina paketa Cena paketa
 M2M paket 1 30 dana 5 MB 1.39 €
 M2M paket 2 30 dana 10 MB 2.49 €
 M2M paket 3 30 dana 20 MB 3.99 €
 M2M paket 4 30 dana 25 MB 4.99 €
 M2M paket 5 30 dana 30 MB 5.99 €

Kontakt

Radno vreme

  • Ponedeljak-Petak: 10:00 do 16:00

Daljinska podrška

Daljinska podrška
x
Internet stranica skytel.rs upotrebljava kolačiće (cookies) radi poboljšanja korisničkog iskustva, koje bez kolačića ne bi mogli osiguravati.
Posetom i korištenjem ove internet stranice pristajete na upotrebu kolačića. Više o kolačićima saznajte ovde.